​کارگاه آشنایی با هنر معاصر
عکسخانه خبر ۱۳۹۵/۰۳/۰۲

​کارگاه آشنایی با هنر معاصر

کارگاه آشنایی با هنر معاصر با هدف آشنایی دانشجویان با هنر معاصر و مدیاهای جدید مانند ویدئو آرت، پرفرمنس، دیجیتال آرت و اینستالیشن توسط ستاره مجتهد سلیمانی برگزار می‌گردد.

در این کارگاه به تعریف مدیا‌ی هنری، انواع این مدیاها و هنرهای تلفیقی یا میکس مدیا آرت پرداخته خواهد شد و نمونه‌ی آثار هنرمندان مطرح هر یک از این مدیاها به سمع و نظر افراد حاضر در جلسه خواهد رسید. از جمله هنرهایی که در این کارگاه به بررسی آن پرداخته می‌شود عبارتند از: هنرهای مفهومی (Conceptual Art)، هنرهای تلفیقی (Mixed-Media Art)، ویدئو آرت (Video Art)، هنر چیدمان (Installation)، هنر اجرا (Performance)، هنر دیجیتال (Digital Art)، هنر تعاملی (Interactive Art). در ضمن به عنوان نمونه به بررسی آثار هنرمندانی همچون دامیان هیرست، کریستین بولتانسکی، فرانسیس آلیس، مارینا آبراموویچ و بروک شیدن پرداخته می‌شود و آثار دو نمایشگاه برگزارشده در لندن بررسی خواهد شد.

ستاره مجتهد سلیمانی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا (هنر و فضا) از دانشگاه کینگستون لندن می باشد و هم اکنون در دانشکده خبر مشغول به تدریس است.

این کارگاه روز چهارشنبه 5 خرداد 1395 در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 46 پذیرای علاقه مندان به هنر معاصر است.

علاقه مندان می توانند از ساعت 17 لغایت 20 به آدرس میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمال زاده شمالی، کوچه بزمه، پلاک 2 مراجعه کنند.