اطلاعیه انجمن عکاسان ایران: زمان پرداخت حق عضویت‌های معوقه تمدید شد
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۱/۱۵

اطلاعیه انجمن عکاسان ایران: زمان پرداخت حق عضویت‌های معوقه تمدید شد

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت انجمن عکاسان ایران، پرداخت حق عضویت‌های معوقه تا تاریخ دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۲ تمدید شد.

اعضایی که تاریخ اعتبار کارت عضویت‌شان تا پایان اسفندماه ۱۳۹۲ می‌باشد و هم‌چنین اعضایی که حق عضویت معوقه و پرداخت‌نشده دارند، می‌بایست تا تاریخ دوشنبه ۲۱بهمن‌ماه سال جاری نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

  • ‎بدیهی است عضویت اعضایی که نسبت به پرداخت حق عضویت‌های معوقه خود اقدام ننمایند، ملغی شده و برای عضویت جدید می‌بایست مجددا تمام مراحل عضویت را از ابتدا طی نمایند. عدم اقدام دراین مورد تا تاریخ فوق منجر به انصراف از ادامه عضویت تلقی می‌گردد. اعضا برای پیگیری حق عضویت معوقه خویش می‌توانند با دبیرخانه تماس بگیرند.
  • ‎لازم به ذکر است که حق عضویت سالانه انجمن مبلغ هشتاد هزار تومان می‌باشد‫.‬
  • ‎نام اعضایی که  تا کنون حق عضویت پرداخت نشده دارند در وب‌سایت انجمن با رنگ خاکستری مشخص شده است.
  • ‎اعضایی که اعتبار کارت عضویت‌شان تا پایان خردادماه ۱۳۹۲ می‌باشد و حق عضویت معوقه ندارند، حق عضویت خود را جهت تعویض کارت جدید می‌بایست در همان تاریخ خردادماه ۱۳۹۲ پرداخت نمایند و اسامی آنان در لیست استفاده از سبد کالایی قرار خواهد گرفت.
  • پذیرفته‌شدگان آذرماه سال جاری نیز در فهرست سبد کالایی هنرمندان قرارگرفته و گواهینامه انجمن عکاسان ایران را دریافت خواهند کرد.
  • ‎ چنان‌چه آدرس پستی عضوی  تغییر یافته، برای پیشگیری از برگشت بسته‌های ارسالی توسط پست، نشانی جدید خود را به دبیر خانه انجمن اطلاع دهند.
  • تلفن دبیرخانه: ‫۰۲۱-۸۸۳۱۳۰۸۹‫

    ‎شماره حساب انجمن:

    ‎حساب جاری شماره ۳۹۱۳۲۳۳۸ به نام ساعد نیک‌ذات، افشین شاهرودی، سعید دستوری،  نزد شعبه محمودیه کد شعبه ۳۹۱ بانک تجارت قابل پرداخت در تمامی شعب این بانک در سراسر ایران اعضاء می‌بایست کپی فیش خودرا فقط از طریق ایمیل به دبیرخانه انجمن  ارسال کنند.

    ‎‏‎ email :dabirkhaneh@nips.org.ir

آدرس سایت انجمن عکاسان ایران: http://www.nips.org.ir

باسلام چه طور ميشه عضو انجمن بشيم با تشكر آفريدون از عكاسى آبرنگ زاهدان09155401283
---

سلام. فراخوان مربوط به سال‌ها پیش است. در حال حاضر عضویت در این انجمن به دلیل این‌که تنها هزینه‌ به متقاضیان تحمیل می‌کند و فایده‌ای ندارد پیشنهاد نمی‌شود.

محمدآفريدون

با عرض سلام و خسته نباشيد ميخوام عضو انجمن بشم
از زاهدان عكاسى آبرنگ 09155401283

محمدآفريدون