اطلاعات تکمیلی درباره گفتگوی آنلاین ساناز مزینانی و محمدرضا میرزایی
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اطلاعات تکمیلی درباره گفتگوی آنلاین ساناز مزینانی و محمدرضا میرزایی

طبق اعلام قبلی، سایت عکسخانه گفتگویی آنلاین با حضور ساناز مزینانی و محمدرضا میرزایی و با همراهی سیامک حاجی‌محمد برگزار خواهد کرد. در ادامه اطلاعات تکمیلی این نشست که شرکت در آن برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است، آورده شده است.

در این گفتگوی زنده‌ محمدرضا میرزایی درباره آثار ساناز مزینانی، مجموعه ایران بازدیده شده و تحصیلات تکمیلی مزینانی در آمریکا با او به گفتگو خواهد نشست و سیامک حاجی‌محمد، دانشجوی دکترای تاریخ هنر دانشگاه بینگهمتون به عنوان مهمان در این گفتگو حضور خواهد داشت.

از علاقه‌مندان به شرکت در این نشست دعوت می‌شود تا پرسش‌های خود را در بخش نظر این مطلب، بر روی گوگل‌پلاس، صفحه فیس‌بوک یا توییتر با هَش‌تَگ mazinanihangout# ارسال کنند. شما همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را در حین برگزاری نشست در صفحه مخصوص این نشست، به صورت مکتوب ارسال کنید تا به آنها پاسخ داده شود.

شرکت در این نشست و تماشای زنده آن برای کلیه علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مخصوص این نشست در سایت گوگل، حضور خود را در این نشست قطعی کنید. البته برای دیدن برنامه به صورت آنلاین و زنده لزومی ندارد که شما حتما عضو گوگل و یا گوگل پلاس باشید و می‌توانید دقایقی پیش از شروع نشست به صفحه اول سایت عکسخانه و یا صفحه گوگل‌پلاس نشست رفته و برنامه را دنبال کنید. (امتیاز حضور در صفحه گوگل‌پلاس نشست این است که می‌توانید در جریان بحث‌های مکتوب هم‌زمان قرار بگیرید.)

زمان نشست:  شنبه ۲۸ دی، ساعت ۸ شب به وقت تهران - ساعت یازده و نیم صبح به وقت شرق آمریکا

در صورتی که پرسشی در مورد این نشست دارید، لطفا از یکی از روش‌های ذکر شده با ما در میان بگذارید.

لینک‌های مرتبط:

ساناز مزینانی: ایران بازدید‌شده

گفتگوی آنلاین ساناز مزینانی و محمدرضا میرزایی

Photo by Gordon Stillman